Werkervaring

logo rondSinds.2000.werk.ik.bij (semi)overheidsinstanties zowel als werknemer als via detachering en sinds december 2016 als zelfstandige. De diversiteit in werkzaamheden, opleidingen, cursussen, actualiteitendagen en het lezen van vakliteratuur hebben er allemaal aan bijgedragen dat ik iedere dag een betere dienstverlening kan bieden. Door het werken met verschillende salarissystemen (Beaufort-Gemal, AFAS, Pims@all-LPS, HRAccess-Gemal) en het werken bij diverse opdrachtgevers ben ik getraind om snel te kunnen schakelen. Daardoor kunt u mij in een zeer korte tijd inwerken.

Als salarisadministrateur heb ik ervaring in :

  • Het verwerken alle voorkomende (digitale) werkgevers-, personeels- en salarismutaties.
  • Het nakijken van de input, productie vervaardigen en het controleren van de output.
  • Diverse controles/aansluitingen: ten behoeve van de accountant, boekhouding, ABP of PFZW (pensioen), IZZ of IZA (ziektekostenverzekering).
  • Het toepassen van de cafetariaregelingen.
  • Het verzorgen van betalingen, afdrachten, standenregister.
  • Het opstellen en indienen van de aangifte loonbelasting.
  • Vraagbaak voor medewerkers, afdeling P&O en extern.
  • Het applicatiebeheer Beaufort en Gemal.
  • Het samenstellen van profielen voor diverse werkgroepen.
  • Het maken van proefberekeningen en proefproducties.
  • Het maken van overzichten en managementrapportages.
  • Het bijwerken en onderhouden journaalposten.
  • Het implementeren en uitleg geven over CAO, belasting-, wet- en regelgeving.
  • Het verstrekken van informatie zowel intern als extern.
  • Het berekenen en controleren van overwerk- en onregelmatigheidstoeslagen.

Werk- en opdrachtgevers zijn (geweest) o.a.: RAET, Zorggroep Almere, Provincie Flevoland, NCOD, Gemeente Culemborg, GGD Zaanstreek-Waterland, Gemeente Schagen, Rijnlandslyceum, Stichting Coloriet, Stichting Zorginstellingen Loosdrecht.

Een volledig CV kunt u opvragen via de mail.

Omhoog